19/2/10

El millor dels regals...

Havia de condensar el temps el màxim, volia exprimir cada moment que visqués i vaig quedar agotada. Volia passar bons moments amb la meva familia, moments divertits amb els amics, i moments especials amb to de nadal. Però sobretot el què volia era endur-me un sac ple d´energia per poder-lo anar dosificant durant tot l´any a Etiopía. Un cop més va quedar demostrat que res surt com has planejat i que sovint si et deixes sorprendre resulta fins i tot millor. Va ser un Nadal realment diferent i els reis de l´orient van decidir donar-me el millor dels regals: estones inolbidables amb la gent que estimo.

Ara els dies de Nadal queden molt lluny com un record d´aquells que es posen en una bola de vidre i que quan la girés comença a nevar. Si tinc ganes de pensar amb els sopars divertits amb els meus amics, les converses filosofiques sobre la vida, el compartir el dia a dia dels meus pares, el viatge a Madrid amb la millor iaia del món, l´ambient nadalenc, Granada amb la meva germana,…doncs llavors giro la bola i per un moment recupero l´energia que em vaig endur.