11/2/09

E-mails, comentaris al blog i trucades...


Ja fa molts dies que tenia ganes de parlar-vos d´una cosa molt important d´aquí Etiòpia. Voldria dir en veu alta i ben fort MOLTES GRÀCIES - BET´AM AMESEGUENALLO a tots els que m´envieu correus electrònics, m´escriviu comentaris al blog i els que em truqueu aquí.

Perquè?? Doncs per una senzilla raó, perquè vosaltres sense saber-ho sou una de les meves principals fonts d´energia exteriors. Ara no us espanteu per la comparació que faré però es com si jo representés que fós un fetus i que la meva placenta és tot el meu món d´aquí Etiòpia (el centre, els nens, la gent d´aquí,..) i tots vosaltres fóssiu el cordó umbilical que em connectés amb el meu món d´allà. Ja ho sé, us pot semblar una paranoia però és cert i senzillament avui em venia degust dir-vos que gràcies per aquesta energia incondicional que em transmeteu!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja saps on som i perquè hi som!!
Una abraçada
Esteve,

Anna E. ha dit...

Menguiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Molt bon viatge de tornada al centre!
Un cop arribada a Etiòpia ja ens informaràs de com està l'hortet, els nens, etc...

Cuida't molt molt molt i fins aviat. T'escriurem, et trucarem i comentarem al blog!

1 petó molt i molt gros!