10/1/09

Una visita molt especial...

Fa molts dies que no escric al blog i us pot semblar estrany però em frissava per poder-ho fer, és com si quan escric aquí us tinc a tots plegats una mica més a prop.

Aquests dies he tingut la gran sort, i des d'aquí li dono
les gràcies, de tenir la meva germana aquí a Etiòpia. Quan la vaig anar a buscar a l' aeroport, què estrany: jo en un aeroport estranger anant a buscar la meva germana, era com una d' aquelles imatges surrealistes de les quals ja saps que passaran coses fantastiques.

Hi han hagut moments per tot: hem fet ruta per Addis, hem anat moltes i moltes estones amb cotxe, hem fet turisme per la Lalibela, hem pogut veure el magnífic paisatge d' Etiòpia, hem menjat injera,...

I finalment ha pogut descobir el que per mi de moment és el millor lloc d'aquest indret: el centre. Buff, els nens els hi va encantar poder conèixer la meva germana i jugar amb ella, i poder-la fer partícep del meu món.

Han sigut uns dies molt especials i ara sento un mica de nostàlgia, però una vegada vaig sentir en un lloc que això és bo perquè vol dir que trobes a faltar moments que han sigut especials per tu. Per tant avui des d'aquí faig un brindis per poder-me sentir nostàlgica d'aquesta vista tant especial!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

brimdem amb tu mengui!!!!!!

Anònim ha dit...

Que bé rebre notícies al bloc, pensa que aquí tots hi estem enganxadíssims.

Salut Mengui!

Sandra

Unknown ha dit...

jo estic cada dia mirant aviam si escrius. Un peto i una forta abreçada.

Anònim ha dit...

Hola Mengui!! Quants de dies!!
Cada moment que et passa és una ocasió, Aprofita-la!!
Segur que la visita de la teva germana t'ha reforçat i els moments de nostalgia que tinguis els superaràs, ja saps que al teu blogg i tens els teus incodicionals. Un brindis per la Mengui!

Anònim ha dit...

Genial, em sembla que tots ens podem imaginar com estaveu. Veurem alguna foto?