12/12/08

Camí cap a Kombolcha...


Som divendres, dia 11 de desembre, amb calendari etíop som 4 de novembre del 2001. Només amb aquesta petita dada ja us podeu imaginar que tot això és un altre món, el qual jo estic disposada a descobrir.

Desde el dia que vaig arribar he fet tres vegades el camí Addis-Kombolcha i us he de dir que cada vegada em fascina més. És com si cada vegada descobrís nous racons, al llarg del camí t'acompanyen les muntanyes, els poblats, els ramats i la gent.

Ara ja estic situada, quan vaig arribar ahir al centre els nens i les nenes em van rebre diferent, ara ells ja saben que jo em quedo aquí per força temps i passaré a formar part de la seva rutina. Ara em toca obrir maletes i començar a instal·lar-me.

I avui per acabar i perquè aneu aprenent alguna paraula en amaric us dic:

Bet' am ameseguenallo (Moltes gràcies per tot!)

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Mengui no m'ho puc creure, 4 de novembre??? Doncs ahir era el meu sant!! aquest any tindrem la oportunitat de viure les coses dues vegades!! si no ens convencen a la primera... cap problema agafem el calendari d'etiòpia i a la segona anirà a la vençuda!

Un petó
sílviacrusa.

patri ha dit...

cascaventura!!! ay que ya estás de vuelta en áfrica! me encanta empezar a leer las vivencias de tus primeros días en kombolcha. Hoy te he buscado en el mapa, así que ya te tengo localizada :)
mucha suerte, disfruta mucho esta etapa. qué envidia más sana...
muchos besos
patri

Anònim ha dit...

El 2001? I com és?